Translate

2015年10月8日木曜日

私の楽曲がネットラジオで流れました!! My track had streamed on the Discover Trance Radio!!

こんばんは!
Hi guys!

今日いつも通りトランスネットラジオの"Discover Trance Radio"を視聴していたところ、突然自分の曲のリミックスが流れてきましたw
先日リリース致しました、"Shining Spring"の"Eddie Lung Remix"です!
これです。
Today when I had been listening to the net radio, "Discover Trance Radio" as usual, suddenly my remixed track, "Masaru - Shining Spring (Eddie Lung Remix)" had streamed!!
That is it.

昔から、いつかDiscover Trance Radioで自分の楽曲が流れたら、と思っていたので、一つの夢がかなったようでうれしかったです(*≧∀≦*)ノ
I have thought that someday if my track is streamed on the Discover Trance Radio, so I feel as if my one of the dream had came.

本当にありがとうございます!
Thank you very much!!

これからも全力でやっていきますのでよろしくお願いいたしますm(_ _)m
I will do my best from now on too, so I'll be counting on you. m(_ _)m