Translate

2016年7月1日金曜日

Miracle Rain EP ラジオで流れました! Miracle Rain EP on the tempo radio!!

こんにちは!
Hi guys:)

この間リリースされましたMiracle Rain EP、いくつかの番組で流れました^^
The "Miracle Rain EP" released recently have been streamed on some radio programs:)

これはその一つです。tempo radioで流れました。
This is one of them streamed on tempo radio.

Boriz Vicious Pres. Flying Sounds episode 027

[25:23]05. Masaru Hinaiji feat. Tsuku - Miracle Rain (Original Mix)
[42:52]08. Masaru Hinaiji - Cold Rain (Original Mix) [My Favorite Of The Label]
[51:50]10. Masaru Hinaiji - Autumn Life Stream (Original Mix)
[55:54]11. Masaru feat. Angel Falls -Tears Of An Angel (Outside The Bounds Remix)

の順で流れます。なんと全て流してもらえました^^
These are played on this order. All of the tracks had been streamed and my vocal track released before too:)

今回も凄くうれしいです。
I'm very happy:)

これからもこの調子でやっていきますのでよろしくお願いいたします!
I will get along with this condition.
Thank you very much!!